ponedeljek, 2. september 2013

To ni političen tekst

Le nekaj nas je v Sloveniji...ob tem mislim na generalne sekretarje političnih strank. Tu feminizacija imena funkcije ne pride v poštev...moška različica se enostavno sliši bolje.
Za bolj "oddaljene" precej eksotičen poklic, za poznavalce garaško delo od jutra do večera. Zahteva veliko, daje neprecenljivo. Velikokrat se pozno ponoči vračamo domov... gotovo se nevede srečujemo na cestah...ali pa ob obisku odborov sedimo v sosednjih sejnih sobah.
Ni nas veliko, a se kljub temu mnogi ne poznamo (izključno naša zasluga).
V veliki meri opravljamo podobno delo, ki pa se v marsičem tudi razlikuje.
Pravzaprav se močno razlikujemo mi sami... Nekateri so poznani kot prenašalci kadrovskih seznamov na USB ključkih, drugi kažemo čustva, tretjih sploh ni opaziti. Morda jih sploh ni...
Spodobilo bi se, da se vsaj spoznamo. Torej generalni sekretarji, žogica je sedaj na vaši strani.

6 komentarjev:

  1. Z veseljem bomo spremljali vaš blog.

    OdgovoriIzbriši
  2. Superca. Sem že nestrpen.

    OdgovoriIzbriši
  3. Anja jaz sem vsekakor vesel tvojega bloga.
    Letošnje pomladi sem od blizu spoznal delo generalne sekretarke, pritrdim ti stoprocentno.
    Lp,
    Vančo

    OdgovoriIzbriši